.

.

6 kwietnia 2014

new thoughts..

Witajcie kochani! :*

Jak widzicie zostało tutaj tylko pięć postów.. Pewnie się zastanawiacie czemu usunęłam prawie wszystkie posty, jeśli są osoby które w ogóle czytają mojego bloga. Wracając do tego czemu je usunęłam? Ponieważ stwierdziłam, iż moje wcześniejsze wpisy były po prostu bezsensu.
Teraz chciałabym pisać coraz częściej, a nawet codziennie i bardziej 'dojrzale'. Notki będą się tutaj pojawiały różne między innymi o moich przemyśleniach, jak i również posty tematyczne.
Często także pojawiać się będą posty ze zdjęciami mojego autorstwa.
Wydaje mi się że ta 'metamorfoza' mi pomoże i będzie tutaj coraz lepiej.
W najbliższym czasie chciałabym, aby zmienił jeszcze tutejszy wygląd, ponieważ nie jest on jeszcze zadawalającym wynikiem dla mnie. Może znajdę kogoś kto pomoże mi w wyglądzie mojego bloga..


Mam taką cichą nadzieje, że spodobał wam się ten post.. i również spodobają wam się kolejne wpisy.. Będę starała się pisać coraz ciekawiej i będzie tu coraz lepiej może nawet wzbogacę się o jakiś czytelników.. na pewno będę dążyła do celu.. Chodź Bloga nie prowadzę długo.. lecz mam nadzieje, że każdy znajdzie tu coś dla siebie i spodoba wam się u mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz